Operacija Širenja Borbenog Duha u Partiji: Prvi Koraci

Ovih nekoliko dana koliko Vam se nije Moja Individua javljala, provela je ona neprekidne časove u borbi za Vaš Opstanak, kao i obično što radi. Moram priznati da mi je pomalo mrsko da to više ponavljam, ali osećam da moram – navikli ste na to, navikli ste na moju Nepreglednu Skromnost, i nije u Redu da ne naglasim to, jer time unosim Spokoj u Vaša Mila Srca. Premda su Moji Poslovi bili brojni, neću moći sve da ih Objavim Javno, u Najboljoj Tradiciji Transparentnosti.

Utorak. Nakon ranojutarnjeg sastanka u Jednim Tajnim Odajama sa Izvesnim Personama Tajnih Identiteta – koji Vaše Dobro pretpostavljaju svojoj Slavi koju bi mogli steći u Borbi za Isto – krenula je Moja Individua na Samoinicijativni Službeni Put sa Svojom Novom Sekretaricom (prethodna je dobila otkaz zbog Nemara) na kome je trebalo da se bolje Upozna i sa Ličnošću Svoje Nove Saradnice, ali i da sa Novonastalom Situacijom upozna Lokalne Funkcionere: mnogi od njih su delovali potpuno izgubljeno preko telefona i nisu se najbolje snalazili.

Kada smo stigli, i kada sam se upoznao sa situacijom na Terenu, odlučio sam da istog momenta pozovem Dinama Promena i da mu kažem Svoje Mišljenje. Nakon što sam dobio odrešene ruke, napravio sam u Toj Lokalnoj Sredini Pretumbaciju i doveo sam Ljude koji se ne plaše da Kažu i da Slažu, a sve za dobro Onih Divnih Ljudi kojima se obraćaju. Potrebni su nam Ljudi od Reči, u Današnjim Teškim Vremenima u kojima vlada Zastareli Moral!

Četvrtak. Nakon što smo Tri Dana putovali po Raznim Lokalnim Zajednicama, gde sam takođe Vršio Volju Dinama Promena, zaustavili smo se u Jednom Malom Gradiću gde smo odlučili da Provedemo Noć, kako bi Napunili Baterije za sutra. U tom me je zvao Nadležni Ministar – od Milošte poznat u Funkcionerskim Krugovima i kao Barbanegro – i zamolio me da da sutra u Jednom Malom Gradiću obavim Utešni Razgovor sa Jednim Lokalnim Građevinskim Preduzetnikom, koji ga je zvao povodom Teksta koji je pročitao u Jednom Dnevnom Listu, glede Jednog Anti-Korupcijskog Zakona koji sprema Nadležno Ministarstvo.

Petak. Nakon Dugih i Konstruktivnih Razgovora sa Lokalnim Partijskim Funkcionerima – gde sam održao čitav niz Poletnih Beseda u kojima sam širio Borbeni Duh u Partijskim Redovima, a sve za Spas Strateških Integracija – otišao sam na večeru sa Jednim Lokalnim Građevinskim Preduzetnikom. Čitava dva sata smo vodili Ozbiljne Razgovore – u kojima me je Impresionirao Svojim Savremenim Moralnim Shvatanjima i Pogledima na Svet Uopšte – i Ja sam ga naposletku zamolio da sutra samnom pođe u Lokalne Partijske Odaje kako bih ga Inicirao u Red Vitezova Strateških Integracija, kako sam polušaljivo nazvao Nas Borce za Jedinu Pravdu i Istinu, i Jedino Dobro Poreskih Obveznika.

Što se tiče Jednog Anti-Korupcijskog Zakona, preneo sam mu uveravanja Nadležnog Ministra da će u Sprovođenju Zakona biti vršena Selektivna Pravda kako bi se zaštitili Veliki Dobrotvori Poreskih Obveznika, to jest – Vladajućih Partija. Naglasio sam mu Stav Ministra: nije Fer da neko bude kažnjen zbog Neozbiljnosti Države u vremenu kada je Pošteno Sticao Svoju Imovinu, a koju je kasnije koristio da bi Pomogao Proces koji Sušto Dobro donosi Građanima. Zahvalio mi se i zamolio me da još nekad svratim u Njihov Kraj kao Njegov Gost. Rado sam prihvatio poziv.

Leave a Reply

