Predizborna Tišina ili Širenje Svetlosti na Zapadu Zemlje

Mnogo je Vode proteklo kroz Potpuno Novi Sistem Gradskog Vodosnabdevanja za koji su Sledbenici Njegove Nepogrešivosti jedini Zaslužni, od kako sam Vam se poslednji put obratio sa nekim Novim Informacijama o Mom Burnom Životu, Potpuno Posvećenom samo i isključivo Vašem Boljitku. Ali, verujte mi, Isplatiće Vam se ta Predizborna Tišina sa Moje Strane kada Blesnu Žute Zvezde ovih dana.

Dok sam na Zapadu Zemlje među svim Lokalnim Funkcionerima Širio Svetlost koju mi je poput Olimpijskog Plamena predao Dinamo Promena, i sami ste videli da se Mnogo Krupnih Stvari desilo koje pokazuju da Suprotna Strana više nego Brutalno Laže i Izmišlja i da nema podršku Izvora Sveukupne Ljudske Svetlosti sa kojom je Levica Jednog Visokog Funkcionera Vladajuće stranke Srbije potpisala Mega Važan Sporazum, zbog čega je toj Drugoj Nama Suprostavljenoj Strani veoma krivo. Ponekada Moja Individua žali što nema Malo Više Razuma u Tom Suprotnom Taboru, jer Tom Taboru ništa nije potrebnije danas od Razuma. Ali, kada Malo Bolje Razmisli, Moja Ličnost prizna da je to Nečija Viša Volja da upravo oni koji nas vode ka Mraku nemaju Mentalnih Kapaciteta da to do kraja sprovedu. Neki od Njih, koji znaju da broje samo do tri, nepotrebno to pokazuju, ali na Svoju Štetu. Svi Mi u Partiji Njegove Nepogrešivosti se nadamo da će do Nove Post-Izborne Koalicije Jedan Visoki Funkcioner Druge Vladajuće stranke Srbije naučiti da broji malo dalje od toga.

Elem, na Zapadu Zemlje među Našim Funkcionerima sve blista od Pameti i Nadarenosti. Visoka Sposobnost Pojedinaca posebno je naglašena u Domenu Privatnog Biznisa gde su pojedini Visoki Lokalni Funkcioneri posebno Istaknuti. Svoje Menadžerske Sposobnosti oni zatim Majstorski primenjuju na Lokalnim Pitanjima tako da nema Bojazni da će oni posustati zbog ovih ili onih Problema koji mogu da iskrsnu u Slučaju Najgoreg: šta više, oni se Najgoreg ni najmanje ne plaše!

Danas sam se vratio sa Misije i odmah obavio jedan Ličan te Privatan Sastanak sa Jednim Visokim Funkcionerom Večito Opozicione stranke Srbije, na kome smo vodili Veoma Važne Privatne Razgovore o Nekim Ličnim Stvarima koji mogu iskrsnuti nakon Ovog Vikenda, a koje je bolje Sprečiti nego Lečiti. Radi se o Pitanjima Ličnog Obezbeđenja u slučaju Obeđenja.

Takođe, danas sam prisustvovao Sednici Jednog Nadležnog Odbora kojeg sam Nezamenjivi Član, održanoj poslednji put pred Nedeljne Izbore, na kojoj smo morali da rešimo neka Važna Egzistencijalna Pitanja koja bi mogla predstavljati Problem već od Ponedeljka. Za dve nedelje Moj Sin slavi svoj 19. rođendan, i već sam morao da počnem da razmišljam o Skromnom Automobilu koji me je zamolio da mu Pazarim.

Tagged ,

Leave a Reply

