Kraj Projekta Transparentnosti: Koalicioni Sporazum & Interna Blokada Daljega Rada

Najdraži Moji i Još Draže Moje, posle skoro dva meseca od Mog poslednjeg javljanja, mnogo toga se izdešavalo: kada čujete zašto Vam se nisam javljao za to vreme, sve će Vam biti jasno, Mili Moji, te će te mi stoga oprostiti.

Naime, dan nakon Mog poslednjeg Unosa, u kome ste mogli Razumeti da sam započeo Intenzivne Pregovore sa Jednom Partijom Prošlosti, iskrsao je sledeći zahtev Jednog Lokalnog Lidera Koji Obitava Ispod Egzotičnog Drveta Svoje Televizijske Stanice (u daljem tekstu: Lider Podno Egzotičnog Drveta): da Web Dnevnik Funkcionera Vladajuće stranke Srbije – Projekat Transparentnosti smesta mora da prestane sa radom ili će se prekinuti Pregovori Koji Još Nisu Započeli. Dinamo Promena me je istog momenta zvao i rekao da mi da prekinem sa Pisanjem kako bi se Takvi Pregovori mogli nastaviti, a sve zbog Vašeg Dobra, Vas – Naših Vernih Podanika. Kako bih Vam ostao Veran, kako bih nastavio Svima Silama da se Borim za Vaše Dobro i kako bih smeo da Vas Pogledam U Oči, morao sam se zaustaviti: Srce me je bolelo jer Vam nisam mogao objasniti zašto sam stao!

Davno bi se Pregovori okončali, ali Dinamo Promena nije hteo da popusti Lideru Podno Egzotičnog Drveta oko prestanka rada Ovog Bloga. Isticano je u Svakom Razgovoru i Debelo Podvlačeno, da je Ovaj Blog nužan za Demistifikaciju Vlasti. Lider Podno Egzotičnog Drveta je isticao da je upravo to problem: važno je da Ova Vlast bude mistifikovana kako bi Ljudi bili srećniji, zarad Svog Sopstvenog Dobra. Argumentacija je bila ta, da bi Ljudi bili veoma nesrećni kada bi znali Šta Se Sve Radi, jer bi tada pomislili da je Sve Ovo Varka: pogrešno bi pomislili, ali tada bi bilo već kasno.

Zbog toga, nužno je da Odmah i Iz Ovih Stopa, Web Dnevnik – Projekat Transparentnosti prestane sa Radom, zarad Vašeg Dobra.

Ovo je Moj Poslednji Unos.

Imali smo Mnogo Dirljivih Momenata, mnogo je suza pušteno sa Obe Strane.

Slatki Život pod Vlašću Vladajuće Partije će se nastaviti, čak i nakon prestanka rada Ovog Bloga, premda ni Vama a ni Meni sada to ne izgleda realno: kako ćemo živeti bez Projekta Transparentnosti?

Pozdravljam Vas – hiljade i hiljade Vas koji ste mi se, na razne načine, za poslednjih godinu dana javljali sa Vašim problemima i sa Vašim nadama i strahovanjima: videćemo se kada dođemo do kraja puta, to jest – Do Izvora Vaskolike Svetlosti: Cilja Strateških Integracija!

4 thoughts on “Kraj Projekta Transparentnosti: Koalicioni Sporazum & Interna Blokada Daljega Rada

  1. saban011 says:

    Лепљиве прсте и још много коферчића желим теби и твојим другарима.

    Чувај се

  2. Darko says:

    Dragi F, nakon skoro 11 meseci od Vašeg Poslednjeg Javljanja, ima li promene u Koalicionom Sporazumu?

    Hoće li se Projekat nastaviti?

    D.

  3. Милош says:

    Поштовани Функционеру ВСС.
    Видим да је коалициони споразум чврст и да попуштања нема.
    Ово су тешка времена за све па је потребна чврста рука, пардон чврста коалиција, да би се сви започети послови у интересу грађана завршили.
    Надам се да ће коалициони партнери имати разумевања ако обновите свој пројекат транспарентности.
    Тешка су времена а само транспарентна, чврста власт, може да нас у овим бурним временима без грешке изведе кроз све Сциле и Харибде, пардон Вашингтона и Брисела, да се покаже чврстина ставова и принципјелност ВСС.
    Све најбоље у очекивању наставка пројекта транспарентности.

  4. […] Moje, tri i po godine je prošlo od kako ste poslednji put čuli Nešto od Mene. Tada sam se tog Tužnog Julskog Dana morao oprostiti od Vas, Mojih Dragih Poreskih Obveznika, jer je Lider Podno Egzotičnog Drveta […]

Leave a comment